Tisdag 101026

Nu har jag beställt ALLA trycksaker till bröllopet - shit vilken djungel! Men bra blir det alldeles säkert, jag är väldigt glad att man kan beställa allt sånt på nätet hade aldrig orkat pilla med det själv. På fredag bär det av mot Tyskland, eller snarare Bordershop, för att inhandla dryck till bröllopet, svårt att räkna ut hur mycket man skaköpa - det kommer ju en hel del törstiga gäster! Ni vet vem ni är! :-) Hur som helst, avfärd på fredag morgon kl 06.00... Tur att inte jag ska köra!

Nu har jag faktiskt inte tid att skriva mer, ska bege mig till OKQ8 och tvätta bilen. Jepp det är mitt ansvar vad gäller bilen och jag tycker faktiskt att det är ganska kul - jag tvättar givetvis förhand och inte i automaten! :-)

Tack Stina för tipset om 3-hjulingar - det blir det nog!

Ha en fortsatt bra dag och missa inte hemmafruarna ikväll!

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0