Söndag 101024

Jaha, funderar på att blogga lite igen...

Hösten är här och vardagen flyter på hos oss. Jag jobbar just nu 80 % och barnen trivs jättebra på dagis - kan nog, utan att ljuga, hävda att de går på världens bästa dagis, BUS i Bjäresjö! En liten idyll utanför stan, fantastiska fröknar och en underbar natur.

Hösten brukar oftast gå ganska trögt, en transportsträcka till vinter - men inte denna hösten inte - för vi är mitt uppe i bröllopsplanering!! Den 11 december 2010 blir jag Rebecca Mars-Österberg, vi är ju redan en familj men det känns ändå speciellt - på riktigt liksom... Familjen Mars-Österberg! Det mest är redan på plats men det finns en del kvar på ToDo-listan... Förutom bröllopet så börjar flickornas tvåårsdag närma sig, det är svårt att fatta att det redan gått två år men men tiden går och vi med den! Det är en himla rolig tid nu när de förstår allt och deras personligheter blir tydligare för varje dag!

Johan och Era ligger i soffan och har somnat till Pippi på de sju haven - men nu ska de väckas!

Vi hörs!




Kommentarer
Postat av: stina M

Roligt att du börjar skriva igen;-)

Å få följa flikorna!!

Kram på er alla.

2010-10-24 @ 17:19:51
Postat av: Pernilla

Äntligen!!!

2010-10-24 @ 17:45:58
Postat av: jane

Äntligen,har jag saknat!

2010-10-24 @ 20:11:34
URL: http://lajm.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0