Onsdag 101027

Tittar ut genom fönstret på mitt kontor - ruskigt väder, blåst och vågorna slår upp mot strandkanten (Jepp jag sitter ca 100 meter från havet - LYX!). Kan inte annat än att tycka att det är mysigt när det är höst och vintern är på gång! :-)

Vi vill hitta vårt dröm hus NU! Så du som bor i Bjäresjö, Bussjö eller dylikt, har ett ganska stort kök, fina badrum, och minst två våningar - FLYTTA! :-) Jag vill gärna flytta till Köpingebro men Johan är svår, tycker att det verkar vara en mysig liten by med mycket barnfamiljer. (Stina M, vi får ses snart så ni kan hjälpa mig övertala Johan!!)

Ha en bra dag och när ni kommer hem så tänd lite ljus, ta en kopp kaffe, en filt och njut av denna underbara årstid!

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: gunnar

köpingebro köpingebro!!!



säg till johan att fotbollen för tjejer här i köpingebro är tydlingen bra....så kan ju era tjejer oxå bli bra trots dom bär johans (ifk) gener :D

2010-10-27 @ 15:10:32
Postat av: Johan

Tack för den herr Johansson!;-)

Problemet för töserna är ju att det kommer bli svårt för dem att leva upp till sin fars nivå, men det kan man ju inte heller begära=)

2010-10-27 @ 19:20:52
Postat av: Stina

Jag ska jobba hårt på en bra plan för detta;-)

2010-10-28 @ 22:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0