Måndag 101025

Gomorron och grattis till alla oss som fått LÖNINGEN idag - nu jäklar kan det frossas igen! :-)

Skämt å sido - här har det inte frossats mycket den senaste tiden då vi har ett bröllop att spara till... Vet ni om att det är riktigt dyrt att gifta sig, ja, inte själva vigseln givetvis men ni förstår vad jag menar! Vi har satt en tydlig gräns och har inte överdrivit i antal inbjudna gäster eller annat överflöd, men ändå - riktigt dyrt. Dekoration, kläder, band, mat, sprit... Säger som sjörövarfabbe OjOjOj... (ja, vi ser mycket Pippi för tillfället!) Men allt kommer vara värt det när jag blir fru till min man!

Ni som har lite äldre barn, som fyllt två - vad ska man köpa i present? Cyklar? Det var betydligt lättare när de fyllde ett år - leksaker!

Nu måste jag återgå, vi hörs!











Kommentarer
Postat av: Stina M

Hej! Pojkarna fick trehjulingar o va helt överlyckliga för dessa fast dom inte ens riktigt nådde ner;-)

2010-10-25 @ 14:00:09
Postat av: Becca

Bra ide!! :-)

2010-10-25 @ 15:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0