Tisdag 101102

Fick annonsbladet från den nya möbelaffären som öppnat i IKEAs förre detta loaler - XXXLutz - verkar riktigt bra! Måste nog försöka få med mig familjen dit till helgen... :-)

Dagen har sett ut följande: lämna på dagis - jobba - hämta på dagis - lekträff med familjen Jakobsson-Andersson - äta middag - bada - läsa saga - gonatt! Den älskade vardagen i ett nötskal! :-) Ibland kan jag komma på mig själv med att tänka - vad jag har gjort för att förtjäna att vara så lycklig som jag är. Jag har iofs varit godhjärtad och inte gjort människor illa - MEN vänder man på myntet så har jag ju även varit en buse i mångt och mycket. Jag antar att det goda överväger det "onda" och att jag förtjänar mina fantastiska barn, min fina blivande man och vårt liv tillsammans! :-)

Så hemskt det är med alla dessa bedrägerier som händer i stan - det är ju hur många som helst som blivit drabbade! Så fort vi fick nys om det så förde Johan över alla våra pengar på sparkontot - ser bra ut där men på visakortet är det tomt... :-) Jaja, får väl föra över efterhand som man behöver pengar.

Nu ska jag slänga mig i sängen och kolla dvd-box sen blir det Desperata hemmafruar (om jag är vaken dvs...) har ännu inte hämtat mig fullt ut från lördagens bravader, men kan iaf gå - alltid något! :-)

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0