Söndag 101107


Helgen har än så länge varit supermysig  - i fredags hade vi fam Klang-Österberg, jag berättade om den ena pizzan jag skulle försöka mig på  - den blev sjukt god!! :-) Igår satt Johan och var aningen nervös att det skulle vara svensexa, men det var det inte - så vi tog en tur till IKEA, eftersom den nya affären XXXLutz hade premiär öppet i torsdags så kände vi att vi inte var upplagda för allt det folket så vi tog ikea - jag tror ALLA tänkte så för shit va folk där va! Men men det gick bra, flickorna fick köttbullar och vi shoppade lite smått. Vår förhoppning är ju att snart hitta "vårt" hus så därför vill man inte handla för mycket nytt till detta...

Idag ska vi på kalas, lille Levi fyller ett år - grattis!

Längtar lite till imorgon, jag vet att det låter sinnes eftersom imorgon är en måndag men vi ska på 2 årskontroll hos bästa bm (väga, mäta :-)) och efter det ska jag till min frissa och göra en provuppsättning till bröllopet!! :-) Inte nog med det för att imorgon är vi närmre tisdag vilken jag längtar till ännu mer!!

Btw, tänk att våra flickor blir 2 år på lördag... Galet!

Ha en slö söndag, det ska jag!

Vi hörs!


En sommardag i Yngsjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0