Onsdag 101124


17 dagar kvar tills jag blir Rebecca Mars-Österberg - fattar ni!? Gift, hur underbart låter inte det då?? :-)

Idag har det kommit snö - jag ÄLSKAR vinter och snö, dock inte i de mängder som det kom förra året men ändå - man blir harmonisk på ngt vis. På söndag är det första advent vilket innebär städning och pynt i helgen, som tur är har vi en helt orörd helg framför oss - kan faktiskt inte minnas när det hände senast, ska bli skönt! Måste skynda mig och handla pulkor till flickorna också - i fjol var de slut överallt - har ni tips på ngn bra sort och ställe där man kan köpa dem? :-)

Idag ska vi lämna in våra förlovningsringar för gravyr och putsning, kommer kännas väldigt naket, men det är behövligt - det är de tråkiga med vitt guld, blir repade och matta så fort.

Igår var jag med min fina vän i Malmö och lyssnade på Anna Hertzman - det var faktiskt min födelsedagspresent! Vi åkte in direkt efter jobb och käkade middag på Mando innan konserten - mysigt, gott och lyxigt! :-) Förbandet till Anna var helt fantastiska Richard Lindgren heter dem - lyssna!

Ha en bra dag!

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0