Onsdag 101117

Idag är det en riktig höstdag utanför mitt fönster på jobbet - mulet och trisst men ändå mysigt på någotvis... Jag är en riktig höst/vinter människa, älskar när man får klä på sig en massa - mössa, vantar mm! Sommaren har ju klart sina fördelar med varma kvällar, grillat och ledighet men denna sidan året är ändå min favorit!

Det har väl inte undgått någon att vi vill hitta vårt drömhus typ NU - idag ska vi på andra visningen av det som skulle kunna vara vårt drömhus OM... OM OM OM det hade varit större! Tänk om om inte funnits.... ;-)

Har börjat fundera på julklappar och har faktiskt dessutom beställt en del, att beställa julklappar på nätet är TOPPEN, ingen stress och man behöver inte trängas med en massa idioter! Shopping i min smak! :-)

Ha en bra dag och glöm inte McDreamy ikväll!

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: åsa

och jag läser din! :-)



ps. om jag får lägga mig i stövel-dilemma-debatten så lägger jag min röst på ett par höga primeboots i valfri färg ;-)

2010-11-17 @ 19:22:36
URL: http://asawulff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0