MÖHIPPA

Då var möhippan avklarad!

Det är måndag och kroppen är sliten och öm MEN vilken dag/natt vi hade! :-)

Blev grundlurad att jag, Louise och Linda skulle bege oss till Malmö för att fixa till bröllopet istället hoppas man in i bilen och blir serverad ett par ganska starka snapsar och ett ombyte... Ögonbindel på och färden började - vi samlades i festväningen på Litemer och hade sumobrottning - riktigt kul och jobbigt. Turneringen vanns såklart av "the bride to be" :-)

Åter ögonbindel och en promenad mott Hadriz studio - spelade in en låt, inte vilken låt som helst - kanske kan bjuda på den en dag! Efter det körde vi ut till Ystad ridklubb och jag valde givetvis den största hästen vilket slutade med att jag trillade av, nja eller snarare FLÖG av häst ryggen - men det kostar att ligga på topp!! Jag var totalt orörlig igår men idag hankar jag mig fram. Med tanke på spritintaget så kände jag knappt någonting under kvällen!

Hem och fixade till oss, fick reda på att det skulle vara skid-tema... Fattade noll! Men när taxin körde ut mot Skivarp och vi kom fram till Dannero så förstod jag temat! Sällskapsresan 2 på Dannero - VILKEN SUCCE´!!

Jag hade en fantastisk MÖHIPPA och är så himla tacksam till de som gjorde den till världens i särklass bästa möhippa! Jag ska bjuda på bilder men jag har inga än så länge... Kanske är bra... :-)

Vi Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0