Måndag 101122


I lördags var det 3 veckor kvar till bröllopet och dessutom Johans svensexa - full som en kastrull när han kom hem men nöjd med dagen! Fatta 3 veckor, det är inte lång tid - är jag klar med allt..? Får nog sätta mig med min checklista och kolla av så att allt är under kontroll. :-)

Det jag tänker skriva nu avskyr jag när mina favvobloggare gör - så förlåt på förhand vet att det är sjukt drygt och man frågar sig varför man överhuvudtaget måste skriva ngt alls om det nu är så hemligt... Jo det beror på att man bara måste få ut det!! Här kommer det:

Idag har vi gjort ngt stort och spännande men jag kan tyvärr inte avslöja vad - iaf inte än... :-)

Om ni undrar så har jag fortfarande inte köpt nya stövlar - går för tillfället i mina super slitna, missfärgade Timberland - som jag ÄLSKAR! :-) Ska kanske försöka ta mig till en skoaffär i helgen.. Jaja vi får se hur det blir med den saken!

Ha en bra dag - vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Johan

Jag tänkte spä på ditt hemliga inlägg med en hemlig kommentar:

Jag tror faktiskt att det kommer lyckas!!;-)

Nu ska jag återgå till disken.....



puss puss

2010-11-22 @ 12:25:12
Postat av: Rebecca

Usch jag är osäker.... :-) Puss

2010-11-22 @ 12:26:12
Postat av: jane

jag röstar fortfarande på dem bruna skorna!



Hoppas vi snart få veta er hemlighet, nyfiken! :)

2010-11-22 @ 20:14:38
URL: http://lajm.bloggplatsen.se
Postat av: Maria

Har ni kanske lagt bud på huset som ni har tittat på????

2010-11-22 @ 22:52:03
URL: http://noahsmamma-maria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0