Fredag 101105


Äntligen är fredagen kommen, jag bara älskar helgen - att ta dagen som den kommer, sova länge på morgonen, äta gott, utflykter och annat kul!

Ikväll ska vi ha familjen Österberg-Klang på middag, vin och spel, eller nja inte hela familjen mamma-pappa-Mina. Ska verkligen bli super mysigt, det var så länge sedan! Jag tror att jag ska göra hemmagjord pizza - en med parmaskinka, mozzarela, ruccola mm och en med bacon, lök och svamp. Nu blev jag riktigt hungrig! :-)

Tack för tipsen om mina skotrubbel - tyvärr har jag nu hittat två par till att välja mellan, lär vara sommar igen innan jag hittat rätt! :-)





Bjuder på några bilder!



Ystad djurpark sommar 2010


Tosselilla 2010

Ha en härlig helg - vi hörs!


Kommentarer
Postat av: jane

då röstar jag på dem bruna! :)

2010-11-05 @ 12:24:14
URL: http://lajm.bloggplatsen.se
Postat av: Rebecca

Åhh ja de är sååå snygga!

2010-11-05 @ 12:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0