Välkommen underbara fredag!

Gomorron!

Idag har jag verkligen ingenting att skriva om mer än att den efterlängtade helgen är kommen! Eftersom Johan var på "jobbgrej" ända till kl 22 igår kväll slutar han redan kl 12.30 idag!! Vilket innebär att då startar vår helg! Jag hoppas på en tur ner i stan med flickorna och Johan, hoppas att det förslaget går hem! :-) Ikväll blir det i vanlig ordning fredagsmys - hämtmat och en påse favoritmix!!

Imorgon ska jag jobba på kvällen men dagen bjuder på trädgårdsarbete - sådär kul kan jag tycka! Vi ska ju göra om i vår trädgård nu framåt våren, lägga plattor överallt och väck med vår skitgräsmatta!

Era satt precis och somnade i sin matstol så jag bar in henne i sin säng och där sover hon nu gott, Vilda däremot tycker att sömn på dagen är riktigt överskattat och när klockan närmar sig läggdax är hon så trött så hon knappt orkar dricka sin välling... Kan undra hur det kommer att gå när de ska börja på dagis...? :-)

Gårdagen gick bra utan Johan, jag är ju van vid att han kommer hem på lunchen och senast halv fem på eftermiddagen. men igår klarade vi oss själv! När flickorna gått och lagt sig startade jag mitt SATC maraton i sängen och de första tio minuterna var det riktigt skönt att vara ensam... Sen saknade jag min man, tycker inte om att vara själv på kvällen men några avsnitt senare stod han i dörren och jag kunde somna! :-) Sov gott hela natten men kl 05.30 vaknade Era pigg som en mört och ville stiga upp (Johan tog upp henne som tur var...). Med henne är det verkligen allt eller inget, inget ligga kvar och mysa i sängen - nej nej, upp och leka gärna för fem minuter sen när hon slog upp sina blå! :-)

Nu ska jag och Vilda mysa med en bok i soffan!

Trevlig helg på er!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vet hur du känner.. Jag tycker också det är trist och jobbigt när Jonas är iväg sent om kvällarna.. Nästa vecka ska han dessutom vara borta över natten:-) Jag funderar på att sova över hos min syster.. Mörkrädd:-) Ha en skön helg! Kram fån mig & Noah

2010-03-19 @ 11:37:23
URL: http://noahsmamma-maria.blogspot.com
Postat av: Maria

Hihihi jo det vet jag:-)

Du registrerar dig på Blogtoppen.se.. Där kan du se hur många som är inne på din blogg varje dag och hur många unika besökare du har varje vecka.

Kram kram

2010-03-19 @ 16:18:17
URL: http://noahsmamma-maria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0