Hemligt uppdrag!

Gomorron!

Denna helgen har verkligen gått så himla fort - förmodligen pga att den varit fullspäckad! Förra veckan låg 3 a 4 familjemedlemmar i magsjuka vilket genast förvanlade den veckan till katastrof, men men nu glömmer vi den och koncentrerar oss på den härliga helgen! I fredag gick vi en lång promenad med vagnen, stannde till på Hartmans för en kopp kaffe i solen och sedan var vi hos Marit och tog ettårsfoton på flickorna. Jag längtar så j-vla mycket tills den 30 mars då de är klara! Jag trodde inte att ngt skulle toppa 6månaders fotograferingen men detta var ännu roligare - det gick dock inta att tvinga dem till så mycket konstigt nu typ sitta i korgar mm... :-)

I lördags tog vi också en lång promenad, flickorna somnade och sov gtt hela rundan så ngn lekplats blev det inte. Sedan begav vi oss ut till Svarte för att titta på Oliver när han spelade fotboll - det är så himla roligt och ännu roligare kommer det vara när det är flickorna som springer där. Jag lever mig in i det för mycket tycker Johan, undrar då hur det blir när det är mina egna barn...? Hahaha :-)

Igår vad det dax för lille Levis dop - jag älskar att gå på dop, det är så himla högtidligt med kyrkan och barnen och allt! Det var ett jättefint dop och fantastisk mat! Tack Sandra, Henke och Levi!

Idag kommer Mina och faster Jessica på besök - massa lek och massa kaffe!! :-) Sen bär det iväg på hemligt uppdrag... Hihi! Nu kan ni gott undra vad det är!!

Ha en bra dag!





Deckad efter dopet!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ohh, det bästa är ju när de sitter på roliga(roliga, inte konstiga, det låter dumt!) ställen som i korgar! HAha

2010-03-10 @ 20:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0