Tvi!

Gomorron!

2½ av 4 i familjen Mars-Österberg har drabbats av magsjuka - jag säger bara fy fan!!! Tvättmaskinen går varm och blöjor byts på löpandeband... Vilda och Johan har drabbats hårdast - kräk mm. :-( Era är lite dålig i magen men inte så farligt, jag däremot är frisk och pigg som en nötkärna (ja förutom att jag är lite sliten) TA I TRÄ!

Jag har funderat på en sak, hur kan det vara att barn kan vara sjuka och kräkas men emellan kräkningarna är de hur glada som helst och leker medans man själv blir fullständigt utslagen? Undras om det är så att barn inte "lärt" sig hur man ska vara när man är sjuk? :-)

Nu ska jag ta hand om min kära familj och hoppas på att jag får förbli frisk!

Ha en härlig dag!



Vilda och bästisen Groda!


Era på Minas kossa!



Klätterapa!


Kom Groda vi kollar tv i soffan!


Kommentarer
Postat av: familjen spaniol

krya på er mars-människor :) (ja österberg med så klart men det lät inte lika kul haha).hoppas du klarar dig undan!!

2010-03-04 @ 16:47:23
URL: http://fruspaniol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0