TITTUT!

Gomorron!

Idag är det fredag och helgen har börjat!! Ska dock jobba ikväll så det blir inget fredagsmys för min del men Johan och flickorna får fredagsmysa själv. Imorgon ska vi ta en tur till Svedala för att hälsa på min mormor och morfar, kanske blir det en tripp till ngn rolig affär också när man ändå är ute på vift! :-) På kvällen ska det kalasas för Julia och Saga!

Söndagen är helt orörd för oss och det händer inte ofta ska jag säga, jag hoppas på sol hela dagen så man kan vara ute, gå på lekplats och dricka kaffe i solen! :-)

Just nu leker mina underbara flickor i sitt lekrum, det är så roligt att lyssna och smygtitta på dem när de inte tror att man ser för de leker verkligen! Tittut är favoriten och då gömmer sig oftast Era och när hon tittar fram garvar Vilda så hon kiknar!! :-) Era har blivit en riktigt klätterapa så det gäller att hålla ett öga på henne hela tiden då hon bygger upp olika kontelationer för att ta sig uppåt... Man fattar inte så mycket som händer på 16 månader, de går från små spädisar som bara precis ligger där till stora barn som hittar på lekar och bus! Jag brukar säga att jag saknar bebistiden och att tiden går för fort, det gör den också, men det är så roligt att se deras framsteg varje dag.

Vilda vill fortfarande inte riktigt ta steget över till att bara gå, men hon är stabil när hon väl går den lilla räddharen!

Nu ska jag vara med i leken ist för att sitta här och uggla!

Ha en underbar helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0