Shopping!

Gomorron!

Jag är trött... Sitter med min kopp kaffe och datorn i soffan, flickorna sitter brevid och tittar på Musses klubbhus i väntan på att kl ska bli 8 för då står det gröt på schemat! :-) Det tar mig 45 minuter, två koppar kaffe och en tripp ut på altanen för att vakna till liv.

Jag va nere i stan en runda igår, möte på banken och en tur i på HM, hittade super söta pike tjöjor till V och E, kommer bild nedan! På vägen ner kom Frexi körandes och tutade på oss, ni som inte vet vem Frexi är kan se en bild nedan! :-) Nöjd med din medverkan Frexi?

Idag ska vi hänga med favvo gudmor Lollo - det blir nog en eftermiddag på stan om det blir lite bättre väder - ganska trisst och tråkigt för tillfället!

Väntar otåligt på mina Gangstar saker som jag beställt... Hoppas på nästa vecka iaf! Kommer bilder nedan.

Min man ska på konferans idag först Saltan sen Öja så han kommer inte hem förrän längt efter flickornas läggdax... Tycker att det är lite läskigt att vara hemme på kvällen utan honom.

Ha en bra dag!


Piken från HM



Coola mössor från Gangstar!



Hoodies från Gangstar!



Frexan! :-)







Kommentarer
Postat av: Frexi

Äntligen nått intressant på bloggen! Kåbåjsaren på bilden är singel, så om du gillar att dansa can-can på salonen och rida mot solnedgången, kan du lämna en intresse anmälan här. Först till kvarn osv...

2010-03-18 @ 08:38:20
Postat av: Becca

Shit Frexi, mitt kommentarfält kommer överbelastas!! :-)

2010-03-18 @ 08:42:56
URL: http://beccaverbatim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0