Mina favorit stunder!

Hur underbart är det inte att vakna upp till detta fantastiska väder!

Helgen har varit mysig men tyvärr så har Era varit rejällt förkyld ink hosta och feber... :-( Vi skulle egentligen på kalas till Julia och Saga i lördags men vi fick stanna hemma och kurera oss.

Idag måste man ju bara ut! Promenera, ta en kopp kaffe i solan och gå på lekplats - hoppas att jag hinner det, måste tyvärr städa och tvätta också - vi ska nämligen ha lite besök ikväll. :-)



Här kommer en lista på några av mina favorit stunder: (mest för att det är kul)

1. När någon av flickorna kommer och ger en spontan kram eller puss, det värmer ett mammahjärta!

2. Att vakna på morgonen av en liten hand som klappar en i håret.

3. Att vakna på morgonen av att en liten röst kallar "mamma" från sin spjälsäng.

4. Kl 19.30 när barnen ligger och snarkar i sina sängar och Johan och jag äter en god middag och bara är!

5. När hela familjen äter min hemmalagade mat!! Mammalycka!

6. När solen värmer i ansiktet och snön smälter bort.

7. Den första koppen kaffe tillsammans med min man när barnen tittar på tecknat i soffan.

8. Frukosten på lördagar och söndagar.

9. Att titta på Era och Vilda när de inte tror att man ser! :-)

10. Att vakna varje morgon och känna att mitt liv är komplett och ingenting skulle kunna göra det bättre!


Detta var några av mina favvisar - idag tycker jag att du ska tänka på dina favvisar!

Ha en underbar dag i solen!


Kommentarer
Postat av: Jossan

vilken fin lista. gör en likadan! kram

2010-03-15 @ 14:17:40
URL: http://httpwww.fruspaniol.blogg.se/
Postat av: Jossan

vilken fin lista! ska göra en sån med! kram kram

2010-03-15 @ 14:18:36
URL: http://fruspaniol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0