Hänt i veckan!

Hejsan hej!

Nu har det gått ganska många dagar sedan jag uppdaterade - illa! :-) Jag tror att jag börjar med att redovisa helgens aktiviteter! I lördags lämnade vi barnen för övernattning hos mormor och sedan drog vi på "hemmagjord-sushi-kväll" hos Björn och Catrine. Så fantastiskt gott det är med hemmagjord sushi, jag älskar det även om den är färdig köpt men gör man det själv blir det snäppet vassare! Ska faktiskt ta och göra det en dag i helgen till mig och min älskade - tror inte barnen är så sugna på det så de får ngt annat då! :-)

På söndag förmiddag körde vi och hämtade flickorna (man längtar ju ihjäl sig!!) sen begav vi oss ut till Köpingebro för fika med familjen Johansson/Månsson - det är alltid lika mysigt att träffa dem! Hugo och Sixten, tvillingpojkar som är ett år äldre än Vilda och Era, är så himla goa och roliga! Era älskade att leka med dem - massa bus!! Vilda iaktar gärna en stund men när hon känner sig trygg så är hon med! :-) När vi kom hem kändes Vilda väldigt varm och mycket riktigt 39.4 graders feber... Det roliga med henne är att hon berörs inte av det, hon leker på som vanligt, något hängig, men man själv hade ju varit döende! Febern höll i sig ett par dagar tillsammans med förkylning - men nu är hon sitt vanliga jag igen!!

Igår kväll var jag och fikade (utan barnen) på EH med Linda och Louise - mycket trevligt och tre timmar bara flög förbi! :-) Idag har vi varit en sväng hos Edith på lek och fikaträff! :-)

Ha en fortsatt bra dag - jag ska bege mig ner på stan och hämta flickornas ettårsfoton hos fotografen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0