Neråt neråt neråt!!

Gomorron i snökaoset!

Helgen bjöd ju som bekant på singstarsfest hos Nedde och utgång på litemer - det blev succe!! Kommer foto, men inte idag. Det var riktigt härligt att vara barnfri, men en dag räcker för när man slår upp sina blå vill man inget annat än att hämta hem sin älskade flickor! :-) Så kl 10 på söndagen var de hemma igen och vi kunde familjemysa dagen lång!

I måndags var Jessica och Mina och hälsade på, mitt underbara lilla gudbarn har börjat gå jättemycket! Duktiga Mina! :-)

Igår var det premiär för oss på rytmiken - kul nu när barnen är så stora, leker och busar mest med varandra vilket innebär att det är vi mammor (ja och ett par pappor) som sjunger och dansar...! :-) Vi var dessutom och tittade på ett hus igår em, jättefint och perfekt invändigt men vi känner att nästa gång det blir flytt så ska det vara till ett friliggande hus och detta var tyvärr ytterligare ett radhus - synd! Men vi har ju ingen panik att flytta eftersom vi trivs väldigt bra där vi bor och kan bo här många år till, men när det rätta huset dyker upp är vi där och tittar! :-)

Min diet som ni har kunnat följa här på bloggen går riktigt bra! Syndade en hel del i helgen så vågen stod stilla men nu rör det sig neråt igen!

- 3.5 kg som bortblåsta! :-)

Idag åker Johan till Örebro, kommer hem im kväll, så mamma/mormor ska vara hos oss och sova över! Jag vågar inte sova själv... Imorgon em ska flickorna på kontroll och få andra svinis sprutan, hoppas på att de inte får några biverkningar!!

Funderar på att börja på friskis - någon som tränar där? Tycker du att det är bra? För och nackdelar jämfört med andra ställen?

Ha en underbar dag - vi är insnöade....

Kommentarer
Postat av: jane

roligt med uppdatering :)

jag "tränar" på friskis, har inte riktigt kommit igång om man säger så men ett par ggr i alla fall :)

Men jag har alltid tyckt om friskis, varför vet jag inte. Blandat med folk, kan komma o se ut som du vill (känner jag inte att man kan överallt, tyvärr)Sen är friskis fräscht tycker jag, och personalen är trevliga o hjälper en gärna! Hoppas det hjälper dit val liiiite! Kram

2010-02-03 @ 09:21:20
Postat av: Becca

Det är just DET jag är ute efter - att kunna komma hur som helst - inte sminkad och fixad som på många andra ställen! :-) Kram

2010-02-03 @ 09:24:41
URL: http://beccaverbatim.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej! Jag funderar också på att börja på friskis ist. Har dock aldrig varit där men känner att jag behöver testa ngt nytt ställe... Dock väntar jag nog ett tag tills jag kommit in i vardagen.. Fan vad hårt det är att ha börjat jobba!!!!

Var det huset på Flintlåsg ni tittade på? Vi hade eg tänkt titta på det men sedan struntade vi i det.. Jag vill helst ha 1-plans eller på sin höjd 1 1/2 plans. Noah blev krasslig efter sin spruta. Dock bara lite feber.. Hoppas ni slipper det. Hahaha jag är likadan.. Jag tvingar min syster att sova här när J är borta :-) Kram

2010-02-03 @ 14:14:26
URL: http://noahsmamma-maria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0