Jag hatar SNÖ!!

Nu blir jag snart riktigt j-vla förbannad! Få väck den j-vla skitsnön NU! Så nu har jag avreagerat mig lite...

Helgen har som vanligt varit helt underbar! Flickorna har sovit i sitt eget rum och det har gått jättebra, ett par napp-isättningar annars hela nätter. I fredags fick jag äntligen min efterlängtade sushi och den smakade precis så bra som jag föreställt mig, till den blev det ett par glas vin. :-) I lördags btack jag och Era ner en runda på stan för at köpa semlor - pappa och Magda kom nämligen på fika. På kvällen åt jag och Johan en god middag och sedan bäddade vi ner oss i sängen med godis och Sagan om ringen! Ska tillägga att vi ser Sagan om ringen triologin minst en gång i månader - 12 timmar underbar film! :-) På morgonen när flickorna vaknade tog vi in dem i vår säng och kollade musse och mös! I går bar det iväg på kalas till mitt gudbarn och flickornas kusin Mina, hon fyller dock inte år förrän i morgon! Härligt kalas med massa paket, tårta och lek! :-)

Idag vart planen att ta sig ner en runda på stan och gå i lite affärer och ta en fika någonstans, man kan säga att de planerna snöade bort! Får se om vi kommer till rytmiken imorgon...

Johan åkte till Tyskland igår eftermiddag oh kommer hem ikväll, så tråkigt när han reser men det är oftast bara ett par dagar... Eftersom jag inte vågar sova själv med barnen så kom mormor hit och räddade oss! :-)

Nu blir det en kopp till!

Bilder från kalasandet :-)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0