Grattis Jojo!

Gomorron!

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera denna veckan - fy skäms på mig!!

Idag är ingen vanlig dag för idag är det min lillasyster Jojos födelsedag - hurra hurra hurra!! Det ska firas med paketer och smörgåstårta :-) Gynnar dieten - INTE!! På tal om dieten så har jag stått stilla några dagar (eftersom jag trycker i mig på helgerna...) men idag hade det rört på sig igen!!

- 4.8 kg!!

Varför detta ständiga snöfall? Jag älskar snö och jag tycker att det är vacker men nu får det fan vara stopp! Vi kommer ingenstans i detta väglag och dessutom med en tvillingvagn!! Nu undrar ni kanske var vi bor eftersom de oftast fixar gångstigarn ganska omgående MEN det ligger meter höga vallar som hinder innan man kommer till de fina gångstigarna... Blä för snö - nu vill jag ha vår!! :-)

Helgen var som vanligt härlig men gick för fort, jag jobbade i fredags och på lördagen var jag och Lollo på bröllopsmässa i Malmö - den var riktigt bra och rolig dock väldigt märkliga klänningar på modevisningen! På kvällen käkade vi middag med Lollo, Anders, Björn, Cathrine och Tilde - super mysigt!

I veckan har det i princip hänt nada! Rytmik i tisdags vilket alltid är trevligt. :-) Igår var det storstädning då vi skulle få huset värderat - Det gick riktigt bra, över förväntan! :-) Nu tror ni kanske att vi ska flytta men det ska vi inte men det är bra att veta vad huset är värt när vi väl hittar "vårt" hus! Vissa dagar känner jag att det hade varit skönt att flytta och ha större kök och två vångingar men andra dagar älskar jag vårt lilla hus och dess funktion! Idag är en sån dag som jag trivs så oerhört bra här i VÅRT första riktiga hem!

Ha en underbar torsdag!




Kommentarer
Postat av: Simon

SMÖRGÅSTÅRTA!!<3<3<3

2010-02-11 @ 09:26:26
URL: http://sextiofyrarader.blogg.se/
Postat av: Jossan

håller med. snö är fint men nu lääääääääääängtar man till våren!!! kram

2010-02-11 @ 12:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0