BUS bra!! :-)

Gomorron!

Flickorna har i natt sovit HELA natten 19-07, i sitt rum, i sina sängar utan att vakna till en enda gång - ljuvligt! :-)

Igår var en väldigt bra dag då det började med bitterhet mot snön tills jag fick ett telefonsamtal från förskolan BUS - vi fick plats!!! Så himla glad, jag kan verkligen inte tänka mig ett bättre ställe att lämna mina barn på! Miljön är fantastisk och personalen helt underbar - jag vet, det blev många superlativ men det förtjänar dem! :-)

Eftersom det är sportlov denna veckan så är rytmiken inställd vilket egentligen inte spelar oss så stor roll då det inte finns en chans att jag hade lyckats dra ner vagnen i stan! Får se vad dagen har att erbjuda, en fika hos Nedde kanske - tur man har bil i detta pissvädret!

Idag fyller mitt lilla gudbarn Mina ETT år - GRATTIS!!

Nyfödd Minis!

Ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Stina M

Kul för er att ni fick plats! Sitter också hemma o känner att det inte e läge att dra ut vagnen får bli film dag idag!

Sköt om er kram

2010-02-23 @ 11:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0