Viktuppgång...

Hejsan hej!

Tänkte lägga upp lite nya bilder idag men som bekant så har min mobil spårat ur och därför så får det bli fler bilder en annan dag... :-(

En rolig sak har dock hänt idag - jag var ju väldigt flitig med min diet och gick ner 6.5 kg, tyvärr så har jag slarvat massor nu i nästan två månader och befarade att jag gått upp allting igen... Jag bestämde mig i måndags för att skärpa mig igen och ställde mig på vågen idag, med ångest i kroppen tittar jag ner på displayen och ser att jag gått upp 0.1 kg!! Hahaha underbart!! Nu känns det genast mycket lättare att skärpa sig med maten igen! :-)

Efter lunch bär det av mot Malmö för en andra provning av Lollos brudklänning! Igår var vi hos Lollos frisör och gjorde provuppsättningar av håret - riktigt lyxigt!

Ha en underbar dag och ut i solen med er och njut!






Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad gulligt av dig:-)

Mest en kul grej;-)

Ha en underbar helg!

Kram från oss

2010-04-30 @ 07:04:11
URL: http://noahsmamma-maria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0