Härliga söndag!

Gomorron!

Idag står det tvätt på schemat, jag saknar när man hade tvättstuga en gång i veckan, man blev av med precis allt på en gång nu när man har tvättmaskin hemma så tvättar man hela tiden och det tar aldrig slut - men det ska det idag!! :-)

Vi spenderade gårdagen i Kåseberga tillsammans med morfar och farfar - en helt underbar dag som n ser på bilderna nedan! Måste erkänna att gångturen upp till Ales stenar med sulkys var tuff... Eller så är jag sjukt dåligt tränad... Hmm!! Efter utflykten körde vi hem till familjen Mårtensson och snusade bebbe!! Så fin och ny!!

Nu måste jag ta i tu med mitt tvättberg och resten av hemmet!

Ha en unerbar måndag i solen!




















Kommentarer
Postat av: Christina

Jätte fina bilder!

2010-06-06 @ 22:08:37
URL: http://thefamilysajt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0