Såhär ser vår helg ut!

Gomorron!

Mina barn har äntligen kommit på att det är ganska skönt att sova lite längre på morgonen - Era har den senaste tiden vaknat runt kl 7 istället för 6 och Vilda har börjat sova till 8!! Det låter ju inte direkt som någon sovmorgon men de timmarna är guldvärda! :-)

Idag fyller lilla Tindra ett år - stort grattis till dig lilla gumman!! Detta innebär att det ska kalasas ikväll hemma hos familjen Jönsson! Vad som händer på dagen har jag fortfarande ingen aning om, men en tur ut med vagnen blir det iaf - förmodligen en lekplatstur!

Imorgon ska jag, tillsammans med min lilla familj, bege oss ner en runda på stan och ta en fika (förhoppningsvis i solen) och shoppa lite kläder till Johan, jag hittar aldrig något men man vet ju aldrig. På eftermiddagen ska flickorna lämnas till mormor & co och vi ska hem och göra oss i ordning för att sedan gå på barnfrifest hos Ola och Mia - ska bli riktigt kul, vi har inte setts utan barn sen tidernas begynnelse känns det som!

På söndag, om vädret tillåter, ska vi göra någon form av utflykt! :-) Kom gärna med tips!

Önskar er en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Johan

Föreslår:

1. Café Annorlunda och/el. utflykt upp på Stenshuvud.

2. Löderups Strandbad med brunch

3. Kivik



puss puss

2010-04-30 @ 11:43:02
Postat av: Mia

Ett tips till söndag om ni inte vill köra så långt, Rabarberfestival på Åbergs trädgård, låter gott! :-)

Ska bli jätteskoj imorgon! Ni är så välkomna!

Kram Mia

2010-04-30 @ 13:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0