Torsdag - imorgon är det Fredag!

Barnen sover och jag har inte gjort ett dugg av det jag skulle gjort! Som tex diska, plocka undan, göra mig i ordning - ja typ sånt kul! Ist har jag suttit vid datorn och kollat facebook mm så nu lär väl barnen vakna snart och tycka att jag är ganska kass eftersom de brukar vakna till ett städat hem och leksakerna i ordning för att två minuter senare ligga utspridda på hela golvet... Men men man kan ju inte vara flitig varje dag!

Igår var vi på kyrkis, det var riktigt roligt och vi tänker definitivt gå dit fler gånger! Barnen lekte och mammorna snackade, mycket nöje! :-) Jag tror att barnen behöver den stimulansen från andra barn - det är inte lika kul med mamma längre... Efter kyrkis kom Johan och hämtade oss för att lämna oss hos Maria och lilla Malte, han var helt underbart söt, så liten och näpen, helt perfekt! Han påminnde mig mycket om Era när hon var spädis - hennes hy var helt perfekt och lite gul så hon såg solbränd ut :-) Åhhh dessa underbara små barn - jag blir helt sjuk, skulle kunna lukta, pussa och gosa med dem dagarna igenom, men som jag sa innan - mina barn tycker inte att det är så kul att mysa på dagarna längre, men på kvällen om man har tur kan man få sig lite bebbemys!

Dagen idag ser ut följande - ingenting på schemat! Det är inte ofta det händer i familjen Mars-Österberg men idag ska vi bara vara hemma och ta det lugnt, möjligtvis en lite promenad, lite lek i trädgården eller gungorna här runt hörnet men mer avancerat än så blir det inte!

Imorgon är det dax för grilldate med Turudicarna! Det ska bli great!! :-) På lördag skulle vi egentligen till min pappa och Magda men hon är sjuk så vi får se hur vi gör... Man vill liksom inte vara ensam hemma med två sjuka barn men vi har sett fram emot at hälsa på dem eftersm det är så himla längesen, jaja vi får se hur vi gör - det gå ju fler tåg som de säger på Johans jobb!! Hahahahaha!

Grått och mulet men tänk på att de är bara en dag till fredag!!


Malte!


Malte och Maria!



Mia och Emma!


Mitt lilla charmtroll!


Mitt andra lilla charmtroll och min fantastiska man!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh jag blir helt sjuk när jag ser så små söta nyfödda bebbar... Jag kommer garanterat att skaffa fler.. Hahaha har nog förträngt min jobbiga graviditet men minnena kommer tillbaka varje gång jag festat till det och mår illa dagen efter och då säger jag att jag aldrig ska bli gravid igen :-) Jaja får väl se vad som händer i framtiden.

Ha en fin dag.. Nu ser det nästan ut som om solen ska titta fram :-)

Kram på er

2009-09-10 @ 10:33:51
URL: http://noahsmamma-maria.blogspot.com
Postat av: Maria

Det är på Kulturskolan på onsdagar kl 11.00. Man svänger vänster precis efter Litemer sedan ligger skolan vid parkeringen.. Typ sidan om Kunskapsskolan(det är väl så den heter?). Ja det är bara till att dyka upp:-). Verkar ju inte vara så många som känner till det.

Kraam

2009-09-10 @ 21:49:19
URL: http://noahsmamma-maria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0