Uppdatering!

Gomorron!

Nu har jag varit lite slarvig med bloggen igen, det är lätt hänt att den prioriteras bort när man har mycket att stå i! Babyrytmiken gick jättebra, flickorna var duktiga och lekte fint! Det är så himla skönt när man ser att sådana saker funkar fast man har två barn, allt löser sig liksom. Det blev fika på Espresso house både tisdag och onsdag - där är riktigt bra att fika med barn! :-)

I onsdags hade Vilda sitt SISTA besök hos sjukgymnasten, hon ansåg att Vildas nack muskler och huvudform nu var perfekt! Så skönt, en sak att checka av på listan. Det blir ett återbesök me hennes mage nu i september eller oktober, hoppas på att få börja prova mjölkprodukter igen! Det ska bli så otroligt skönt när man inte längrebhöver oroa sig för saker som huvudform, nackmuskler, magont, vikt osv :-) Men jag har ju iofs visst att min lilla Vildis är helt perfekt! Mitt andra lilla perfekta barn Era mår, som alltid, väldigt bra! Hon tar sitt första steg när som helst nu, hon är såååå nära!

På kvällen samma dag får jag ett telefonsamtal från min mamma, att vi skulle komma upp på parkeringen... Klockan var ca 19 och barnen går och lägger sig vid 19.30-20 - tyckte att det var ganska märkligt att vi skulle assa upp barnen tll parkeringen... MEN - runt hörnet på parkeringen kommer SARA körandes med Johanna i framsätet! Min lillasyster hade fått körkort!! Man minns så stort det var, man kände sig så fri att man kunde göra vad som helst när som helst! GRATTIS SARA!!

I går blev det en fika med VIcky och sen skulle vi shoppa kläder... Det gick sådär, vi hittade ingenting så det blir nakenfest på lördag! :-) Ahnej, något ska man väl kunna skrapa fram ur sin garderob - eller någon annans :-)

I dag ska vi faktiskt spendera hela dagen hemma, möjligtvis en lite promenad. Vi har varit ute och hittat på grejor varje dag denna veckan så nu är det nedvarvning inför helgen! Min försäljning går riktigt bra! Nu finns det bara en bilstol kvar allt annat är sålt!

Hoppas att livet ler mot dig idag!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0