Rytmik!


Gomorron!

Helgen har varit hektisk för familjen Mars-Österberg, i fredags var vi hemma hos BT, Stina och lilla söta Edith! Och tack själv Edith, slit kläder och babygym med hälsan! :-)

I lördags kom Lollo och Anders hem från semestern så kvällen spenderades med dem, hämtmat och Alias!! De hade dessutom förlovat sig :-) men det visste jag långt innan de åkte Moohahhaa! GRATTIS!!

På söndagen skulle vi träffat Turudic-Österberg men Johan blev sjuk så det fick skjutas upp... Han var även hemma igår, när män är sjuka, ojojoj då är det illa! :-) Igår måndag var jag och barnen på äventyr, först en tripp till BoOlsson och sen Willys och Litemer! Mina barn är fantastiskt duktiga!!

På schemat i dag står det BABYRYTMIK, ska bli jättekul men jag är lite nervös eftesom jag faktiskt har två barn och bara två armar men men det går säkert bra! Ni ska få höra hur det gck imorgon! I eftermiddag blir det nog en date med Lollo :-)

Hur går det då med min försäljning, jodå, hon som skulle köpa bilstolarna har dragit sig ur så de finns kvar och en babysitter finns också kvar  - men resten är väck! :-)

Nu ska jag leka med mina barn tills det är gröt-time!

Have a good one!








Kommentarer
Postat av: Maria

Hej hej.. Vad kul med babyrytmik :-). Är det på församlingshemmet ni går? Jag gick på kulturskolan förra terminen men vet inte om jag ska testa något nytt för det är på onsdagar och det är just den dagen jag eg vill gå på öppna förskolan. Vet att kyrkan hade rytmik på tisdagar i våras. Brukar visst vara svårt med platser men jag får väl ringa och höra. Ha en bra dag. Kram

2009-09-01 @ 09:53:14
URL: http://noahsmamma-maria.blogspot.com
Postat av: Becca

Hej! Vi går på klostergården :-) Det var roligt men jag trodde att det skulle vara mer lek och "kända" sånger... Var går du på öppna förskolan? Hur funkar det, vad gör man? Skulle vilja gå på mer grejor då flickorna tycker det är så kul med andra barn! ram!

2009-09-01 @ 14:38:46
URL: http://beccaverbatim.blogg.se/
Postat av: Maria

Hallå!!! Aha men då är det den rytmiken som jag menade.. Det är ju i samma hus som öppna förskolan fast i källaren. Ska kanske ringa ner och höra om det finns fler platser. Annars så sjunger man ju en del på ÖF också. På onsdagarna är det mellan kl 13-15 och på tors är det mellan 09-11. Första timmen är det fri lek sedan sjunger man i en halvtimme och sedan fikar man den sista halvtimmen. Faktiskt trevligt :-). Förresten på månd finns det ÖF vid Hedis pizzeria mellan 09-11. Kul nu när aktiviteterna sätter igång igen efter sommaruppehållet. Kram på er

2009-09-01 @ 21:45:02
URL: http://noahsmamma-maria.blogspot.com
Postat av: Maria

Hallå!!! Aha men då är det den rytmiken som jag menade.. Det är ju i samma hus som öppna förskolan fast i källaren. Ska kanske ringa ner och höra om det finns fler platser. Annars så sjunger man ju en del på ÖF också. På onsdagarna är det mellan kl 13-15 och på tors är det mellan 09-11. Första timmen är det fri lek sedan sjunger man i en halvtimme och sedan fikar man den sista halvtimmen. Faktiskt trevligt :-). Förresten på månd finns det ÖF vid Hedis pizzeria mellan 09-11. Kul nu när aktiviteterna sätter igång igen efter sommaruppehållet. Kram på er

2009-09-01 @ 21:46:37
URL: http://noahsmamma-maria.blogspot.com
Postat av: Maria

Nej kostar inget.. jo förreten en tio får man betala för fikan och det är bara till att dyka upp. Ibland är det mycket folk och ibland lite mindre.. Lagom är bäst tycker jag :-). Jag ska kanske dit på tors annars blir det nästa vecka. Kram

2009-09-01 @ 22:07:02
URL: http://noahsmamma-maria.blogspot.com
Postat av: Maria

Nej kostar inget.. jo förreten en tio får man betala för fikan och det är bara till att dyka upp. Ibland är det mycket folk och ibland lite mindre.. Lagom är bäst tycker jag :-). Jag ska kanske dit på tors annars blir det nästa vecka. Kram

2009-09-01 @ 22:09:45
URL: http://noahsmamma-maria.blogspot.com
Postat av: Maria

Menar en tia :-D

2009-09-01 @ 22:14:35
URL: http://noahsmamma-maria.blogspot.com
Postat av: Maria

Menar en tia :-D

2009-09-01 @ 22:20:10
URL: http://noahsmamma-maria.blogspot.com
Postat av: Maria

Hahaha.. snacka om att jag skickat dubbla kommentarer.. men sidan var jätteseg så det är väl därför.. jag bara tryckte och tryckte :-)

Vi var på ÖF idag och där var er rytmik ledare också. Jag blev lite besviken för som du sa så var det bara nya okända sånger och de var inte jätteroliga heller. Trist att hon son var där i våras är mammaledig för hon var verkligen super.. Jag skippar nog rytmiken där och kör på den på kulturskolan ist. Kram på er

2009-09-03 @ 21:42:21
URL: http://noahsmamma-maria.blogspot.com
Postat av: Maria

Ja oftast är han go men de sernaste dagarna har han varit en riktig gnällfis.. Förhoppningsvis är det tänderna som är på gång och inte en personlighetsförändring :-D

Kulturskolan ligger på Regementet.. nästan precis efter Litemer. Jag har faktiskt inte ringt och kollat platser men det börjar nästa ons kl 11. Hade tänkt att jag bara skulle köra dit men får se om jag ringer innan ändå kanske. Det var väl ganska bra men hon som har det är väl inte så där vidare förberedd så det blir mycket önskesånger osv. Kram

2009-09-04 @ 08:14:34
URL: http://noahsmamma-maria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0