Hösten närmar sig!

Nu är hösten nära!!!

Jag älskar när det blir höst och man kan plocka fram alla mysiga stickade tröjor, koftor och framförallt stövlar! Sen går det mot vinter och man kan komplettera med mössa, vantar och halsduk - åhhh vad det är härligt! Jag längtar! :-)

Idag har vi varit på Rytmiken, det gick jättebra fast Era är som ett yrväder - hon röjer rundor och försöker ta "frökens" gitarr - men roligt har hon! Ja, Vilda också förstås men hon gillar att sitta hos mig och göra rörelserna och sjunga :-) - Något olika kan man säga!

Johan åkte på tjänsteresa i morse - det bar iväg till Österrike och de ska stanna till torsdag kväll. Så idag kommer mamma/mormor och är hos oss och sover över! Så mysigt tycker både jag och barnen!!

(Alltså måste bara skriva att just nu ligger barnen i vagnen och sover, och de snarkar helt sjukt mycket - jag har aldrig hört dem låta så innan, jag garvar ihjäl mig!!!)

Tillbaka då, det ska bli himla kul att ha mamma här, tror nog att vi ska äta ngt gott också! :-)

Johan har tagit datorn med sig så jag sitter vid min dator, som tyvärr inte har några nya bilder så vi får se vad jag kan bjuda på idag!

Njut av att hösten är på väg!

NOSTALGITRIPP



Vecka 18



Vecka 21



Vecka 25



Vecka 28



Vecka 38 - då kom mina små älsklingar, de mest underbara små människor som finns!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0