FÖRSTA STEGEN!!

Era tog sina första steg igår! Kl 19.00 cirka vände hon sig från mig och tog två steg mot mormor! :-) Helt fantastiskt - man kan inte förstå att de snart kommer knalla runt här i huset! Mina små flickor håller på att bli stora...

Hinner inte skriva så mycket idag, ska snart iväg till Michelle för att träffa henne och Louise och prata WEDDING!! Ska bli riktigt kul men bröllop, har bara varit på tre bröllop så jag är lite clueless men man har ju två experter vid sin sida så det ska nog gå bra!! :-)

I övrigt har det inte hänt mycket, mormor sov över här i natt eftersom Johan är iväg på tjänsteresa, som det så fint heter! :-) Han kommer hem i morgon så mormor får ytterligare en övernattning vilket jag tror hon gillar!

BTW - idag är det riktigt höst väder så det blir tjock, mysig tröja idag - välkommen kära höst!

Kommentarer
Postat av: Josy

bra om man skriver sin kommentar också... skulle bara säga att jag håller så fullständigt med dig angående hösten!!! det är perfekt nu! lite kallar kallare bara :)



och vad kul att Era går! :)

2009-09-23 @ 11:39:00
Postat av: Maria

Vaaa är det ni som ska gifta er :-). Så kul i såfall! Duktiga Era kan förså att det känns stort:-) Kram

2009-09-23 @ 19:04:51
URL: http://noahsmamma-maria.blogspot.com
Postat av: Becca

Hahaha nu när jag läste inlägget igen så låter det som att det är jag som ska gifta mig - det är det inte, det är min underbara vän Louise! :-)

2009-09-23 @ 20:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0