Helgen + ULLARED!!

Nu har jag inte blggat på ett tag - har inte hunnit! Så vad har då hänt?

I fredags så hade vi vårt vanliga fredagsmys men med besök, Vicky, Oliver och CÖ var också med - det blev pizza, Idol och allmänt "början på helgen mys"! I lördags Körde vi till Malmö för att hämta min telefon, som varit på reperation... Skönt att ha den igen såman kan ta massa bilder! :-) i svängde inom till min mormor och morfar och fikade lite på hembakat! I söndags blev det frulle med Linda och Andreas på Olof viktors - mysigt och gott! Sen hem och tvätta, laga middag och så kom farmor på besök! Helgen gick som vanligt alldeles för fort!

I går bar det av på tidernas Roadtrip - Jag, Sandra, Vicky (alias Anette), Amanda och Marija - satte oss kl 06.20 i bilen för att köra mot ULLARED!!! Så j-vla kul var det, vilka människor, vilka priser och vilka garv :-) Jag handlade en hel del och kände när jag kom till kassan att detnog skulle kosta ca 2500... Fick en chock när kassörskan säger Ettusenfemhundrafemtiotvå kronor :-) Mitt svar: Va, är du säker?! - Positiva överraskningar gillas! Vi gick på Gekås i ca 5 timmar och sedan en kortis på resterande butiker - det blev ytterligare ett par stövlar för 400! Riktig FYNDdag! :-) Vi hade skoj och var trötta som ett helt ålderdomshem när vi anlände till Ystad 20.30 :-) Nu undrar ni kanske vad barnen gjorde när mamman är på roadtrip - Johan, farmor och mormor passade! <3 Har inte varit ifrån barnen så länge under vaken tid innan - ville bara väcka dem när jag kom hem men eftersom jag vet att det kaninnebära uppstigning så höll jag mig till i morse! Nu sitter dem i sina matstolar och kollar på Specialagent Ozo :-) Mina underbara, fina, söta, fantastiska barn!

Idag ska jag köra en snabbis till Malmö för att köpa sulkys :-)

Hava a lovely day!










Några av Ullareds fynden!
















Kommentarer
Postat av: CÖ

Är inte stövlarna lite väl stora för barnen :-)

Som vanligt jättefina bilder på barnen !

Pussa dem från oss.

2009-09-29 @ 19:22:36
Postat av: Becca

Det är bra att ha och växa i tänkte jag såklart :-)

De pussar tillbaka!

2009-09-29 @ 20:10:27
URL: http://beccaverbatim.blogg.se/
Postat av: Stina

Vilka fynd : ) Man blir lite Ullaredssugen...Vi kan väl snart få till en träff? Hörs!

2009-09-29 @ 20:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0