Dagis...?

Gomorron - idag var det en tidig morgon för mig och Vilda... Vi steg upp kl 06.20 vilket jag anser vara mitt i natten! en där får man för att de sover hela nätterna - jag tror nog att jag föredrog när de vaknade vid 03-04 och fick mat för att sedan sova vidar till cirka 8 - men man ska väl vara tacksam att de sover på nätterna! :-)

Igår var det 25-årskalas för Sandra - det var mycket trevligt och gott! Det bjöds på smörgåstårta, kakor och tårta :-) Det gillas! Hon fick dessutom mycket fina paketer på sin dag! Det är ju jättesvårt att handla paket när hon inte önskade sig ngt så det blev saker till bebben ist. När jag var på babyproffsen och handlade (en filt och en dinglis) tog jag dem givetvis i rosa - eftersom allt jag köper till barn är i rosa... När jag stod i kassan insåg jag att vi vet ju inte vad det blir för bebbe - tur att jag kom på det när jag var i affären, ganska pinsamt och komma dit och byta av den anledningen - men det blev fina saker i neutrala färger!

Idag ska vi på dagis-besök! Vi ska hälsa på Lyckeboförskola, det är där vi vill ha våra barn, det har vi nog bestämt oss för utan att ens varit där - det verkar så fint och bra, hemsidan är trevlig och dessutom har Maria S rekommenderat Lyckebo varmt - hon har sin största pojke Melvin där! Det ska bli riktigt kul att hälsa på! :-) Efter det är det möjligt att det blir en tripp till ÖF eller en fika med Vicky! :-)

Igår spenderade mamma alias mormor eftermiddagen hos oss vilket var himla mysigt, moster Johanna kom också hit efter skolan eller rättare sagt efter orienteringen med skolan. Det hör till saken att berätta att Johanna ALDRIG "klarat" en orientering - hon går vilse varje gång! Hon ringde till mamma ngn gång efter lunch och frågade om mamma kunde hämta henne utanför Brösarp! :-) Hahaha!

Nu ska mina fantastiska barn få gröt - just nu sitter de och leker med varandra! Ni som tänker - herregud tänk om man hade fått två!! - de leker med VARANDRA vilket betyder att jag kan dricka kaffe, sitta vid datorn och äta frulle i lugn och ro - EN av miljoner fördelar att få twins!

Ha en fortsatt underbar dag!

Måste bara säga att jag älskar vädret nu på morgonen - frost på gräset, solan skiner och det är rått i luften! Äntligen kommer hösten!!!!

PIX från igår!







Såhär ser vår morgon ut!




Kommentarer
Postat av: Stina

Lycka till på Lyckebo, ni får rapportera sen! Ni är fantastiska med töserna, klagar aldrig och ser alla fördelar. Kram från oss

2009-09-16 @ 10:56:54
Postat av: Becca

Tack och oj vilken komplimang! :-) Det jobbiga är att jag har två Stinor som jag vet läser min blogg så jag vet aldrig vem som skriver vad... Stina M eller Stina J! Men hur som helst - tack, det är inte svårt när man har fantastiska barn!

2009-09-16 @ 11:10:03
URL: http://beccaverbatim.blogg.se/
Postat av: Stina M

Stina M här! Du har tur som har så snälla töser mina pojkar har aldrig låtit mig va ifred!! Fast det är säkert typiskt pågar att va morsgrisar;-) Lycka till idag Kram

2009-09-16 @ 11:54:21
Postat av: Josy

och du! if you have trouble remembering my name, just think of a bag of crap! :)

2009-09-16 @ 21:10:53
URL: http://fruspaniol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0