Tisdag...

Idag är det tisdag så kl 09.30 gav vi oss ut i vinterkylan för att går en runda innan rytmiken! Promenaden gick bra, barnen somnade och sov tills det var rytmikdax! Det är himla mysigt att se alla barnen leka och fasineras av sång och musik. :-)

Har dessutom varit en runda på Lindex och köpt svarta overaller till flickorna - vi har egentligen redan overaller men vi ska ta familjefoton utomhus imorgon och eftersom jag vill ha mest svart/vita bilder så blir det nog bäst med svart... Köpte dem även eftersom jag tycker att de är skitcoola!!

Nu ska vi leka lite på flickornas rum och när Johan kommer hem från jobbet ska jag köra och storhandla på Willys och hämta flickornas ettårs-present som nu är levererat till Frasses!! :-) Jag gillar att storhandla - vet inte riktigt varför men det känns så lyxigt, man går och planerar en massa maträtter och stoppar vagnen full och ändå så blir det sällan över en tusing!

Jag måste bara beklaga mig lite - jag somnade kl 19.30 igårkväll och missade därför premiären för tv-serien ULLARED!!! F*N!! Hoppas på en repris! :-)

Ha en underbar dag och glöm inte Desperate Housewifes och Ugly Betty ikväll!







Kommentarer
Postat av: Johanna Mars

Du vet väl om att du kan gå in på kanal5play och se ullared och alla andra program som du missat? :-)

2009-11-04 @ 13:25:24
URL: http://marsjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0