Måndagmorgon........


Gomorron!


En ny veckan - en ny måndag... Som det ser ut nu blir det regn och rusk idag också, så tråkigt! Helgen har gått fortare än vanligt eftersom jag jobbade i fredags - McDonalds personalfest på Litemer... Vilka dårar!! I lördags var det ytterligare utrensning av vårt hem - tippen!

Helgen har bjdit på blandade känslor:
Lycka - Sandra och Henkes lilla pojke tittade ut kl 19.12 i lördags!! Allt hade gått bra och han är sååå fin! Tyvärr så är det ju besöksförbud då svinis härjar i världen... :-( Nu ska man behöva vänta till de kommer hem på att få mysa med bebis! Längtar så himla mycket - som ni alla säkert vet så ÄLSKAR jag bebisar!!!
Sorg - min älskade farmor ligger på sjukhus i Kristianstad så vi spenderade söndaen där, tog ut farfra på lite kinamat och försökte bryta oss in på sjukhuset, men förgäves vi fick stå i hisshallen och prata med en sköterska... Hon ska undersökas idag så då får vi fler svar... Väntan är inte rolig...

Idag händer det nog inte så mycket med tanke på skitvädert - men eftersom man äntligen vet att det är en liten poke som kommit till världen kan man ju köpa ordentliga presenter :-)

Det var ju som bekant farsdag igår och vårt firande blev ju inte precis som vi tänkt oss men flickorna gav pappa conjaksglas och massa kärlek. Tack till dig för att du är en fantastisk pappa till våra barn - Vi älskar dig!

Hoppas att er vecka blir toppen!

Btw, på fredag fyller mina älskade flickor 1 år!! Hur galet är det på en skala????




Jojo och Era



Jojo och Vilda



Mormor - jag kan sätta ihop din lampa!



Mamma och Vilda


Kommentarer
Postat av: Johan

Det är ni som ska ha tack, min älskade familj!:-) Ni är mitt allt... puss puss

2009-11-09 @ 15:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0