Helg!

Jaha då var det fredag... Förmiddagen har gått till att rensa ut vårt hem på en massa som man aldrig använder men har sparat i flera år, men nu ska det ut! Imorgon ska Johan och CÖ klippa ner häcken och köra till tippen! :-)

Ikväll när det är obligatoriskt fredagsmys på Spiltgången ska jag jobba... Det ska bli helt okej men fredag är ju helig. På litemer ikväll bjuds det på McDonalds p-fest - jag kan säga att det är en hel del dårar som kommer att bli för fulla ikväll! Underhållning för personalen dock!

Igår var jag, barnen, mamma och Jojo på nya IKEA, det såg i princip ut som det gamla IKEA men kul att se ändå - aningen större och lite mer grejor! Är det inte konstigt att när man är på IKEA, av ingen speciell anledning, så handlar man alltid samma saker. Jag handlar alltid nya svarta koppar då några blivit kantstötta, värmeljus, något till barnrummen, sängkläder och något etremt billigt som man aldrig använder - meningslös shopping är den bästa sorten!!

Nu ska jag fortsätta fixa med mitt hem medan farmor underhåller flickorna! :-)

Trevlig helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0