Hej igen....

Har inte bloggat på ett tag nu, anledningen till detta är att flickorna varit lite krassliga och vi har fått stanna inne hela veckan. Då kan man ju tänka sig att det funnits tid till bloggning men icke - när man är hemma hela dagarna måste det underhållas - leka leka leka!! Jag kan ärligen säga att man behöver hitta på någonting med tjejerna på dagarna annars blir de långtråkigt för dem, men idag mår dem bättre och de har fått sova gott hela natten så utvilade och glada ska vi minsann ge oss ut idag - kanske gå bort och hälsa på Lollo! :-)

Det har ju inte hänt så mycket i veckan just eftersom vi bara varit hemma... Igår gav jag mig ut i stormen för att bli klippt och slingad - det blev riktigt bra (har tyvärr ingen bild än men det kommer).

Flickorna stter just nu och tittar på fem myror är fler än fyra elefanter - vilken nostalgi det är!! De är så himla bra! Kalaset isöndags gick jättebra och flickorna fck jättemycket fina paketer - Tack alla ni som gjorde deras födelsedag fantastisk!

Nu ska jag slänga i lite tvätt i maskinen och sedan är det gröt dax för flickorna!

H en skön torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0