Specialuppdrag - tillfriskning!

Gomorron!

Bloggen har inte uppdaterats på ett tag detta pga att vi har varit sjuka hela förra veckan - SÅÅÅ tråkigt! Förkylning, ont i halsen, feber och allmänt ont i hela kroppen... Som tur är har jag och Johan varit sämst - barnen har klarat sig undan med förkylning. Men nog om den tråkveckan!

I lördags bjöds det på barnpassning hos mormor och utgång för föräldrarna. Johan hade herrmiddag här hemma och jag partajade lite med Vicky. Kvällen avslutades på Litemer. När vi vaknade på söndagsmorgonen begav jag mig ner till mamma och hämtade hem våra underbara barn! Det är inte klokt så mycket man saknar dem bara över en natt, och det var verkligen bara över natten - jag nattade dem själv innan jag stack ut - men ändå så saknar man dem så det gör ont i hela kroppen! Förvisso så hade jag och Johan ett par timmar själv på dagen också - vi gick lite i affärer och tog en fika på EH, det var riktigt mysigt! :-)

Jag funderade på en sak igår när jag körde hem med barnen, vi körde förbi en man som hade köpt en korv i bröd - när äter man egentligen en korv i bröd? Det är ju inte direkt någon måltid, en sak om man går till Kjollan och köper sig en burgare men en smal i bröd? Den enda gången jag kan förstå om man köper en korv är om man kollar fotboll och det är lite småkallt eller på IKEA men att bara gå ut för att ta en korv fattar jag inte... Men men det kan bero på att jag inte är jätteförtjust i korv i bröd - gillar man det kan det kanske vara värt mödan för ett korv-mellis! Ja, det är sånt som jag funderar över - hahaha!

Nu pallar jag inte skriva mer, måste hämta en ny kopp kaffe och kola på Musses klubbhus!!

Era har också fått sin tredje tand - en framtand!












Kommentarer
Postat av: Johan

Korv i bröd ska inte underskattas honey!:-)

T.ex, om man är lite småhungrig men ska äta middag några timmar senare - Då är det perfekt med en tjock i bröd!:-)



puss puss

2009-11-02 @ 14:26:00
Postat av: Stina M

Håller med Johan!!

Gud va stora töserna blivit! Ja jag vet ju själv hur mina växer..

Hälsa familjen Kram

2009-11-02 @ 17:25:23
Postat av: Farfar o Marija

En smal i bröd sitter aldrig fel !

Älskar alla bilder du sätter in !

2009-11-02 @ 17:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0