Detta skrev jag för exakt ett år sedan!

Gomorron kära läsare!

Här sitter jag i vanlig ordning med min kaffekopp och barnen tittar på Specialagent OSO - riktigt bra barnprogram! Natten har faktiskt varit sådär, Vilda har varit väldigt ängslig och vaknat - dock bara för att få nappen men ändå, man blir så himla trött av att vakna flera gånger på natten, även om det bara handlar om 30 sekunder per gång - jaja, nog om det! En ny dag idag och jag hoppas på bättre väder än igår - säger bara fy f*n vilket skit väder det var igår - när vi skulle gå hem från ÖF så satte helvetet igång - regn, SNÖ och blåsväder... Burrrr... Vi tog bussen hem!! :-)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, blir väl en liten promenix - kanske ner om stan om vi orkar! Imorgon är det fredag och då ska jag jobba, det ska bli kuligt!

Nu har jag inte så mycket mer att tillägga så det blir lite bilder PLUS mitt inlägg i bloggen för exakt ett år sedan!!

Kram på er














Den 5 november 2008 - Skrev jag följande!

Mamma säger - kom ut flickor!

 Jaha då har man varit på MVC, barnen mår jättebra och tvilling 1 (sjukt att benämna sitt barn så...) alltså Vilda har fixerat sig helt nu vilket är kanon! Men jag däremot är inte fixerad för fem öre, jag är sååååååååå trött, sover knappt någonting alls på nätterna, tur att det var valvaka i natt! Hur som helst så delgav jag min barnmorska hur jag mådde och fick en tid till läkare nästa vecka, hoppas att han kan hjälpa mig. Barnmorskan berättade att de kanske kunde lägga in mig och ge mig en rejäll sovdos, det kan jag säga är helt omöjligt! Jag tänker inte bli inlagd för att sova isf får de skicka drogerna med mig hem, det tycker jag verkar som en toppen ide!! :-) Ah, vi får se vad som händer, de har kanske rent av kommit innan läkarbesöket, hoppas!

Mia och Vilmer skulle komma och fika idag men hon har haft en jobbig natt och Vilmer har tydligen kommit på hur man använder stämbanden till fullo så det blir fika en annan dag!

Igår var det en seg och jobbig dag, jag hatar när dagarna också är jobbiga för när man inte kan sova så gäller det att man lever upp på dagtid vilket är svårt när det trycker på som om halva barnet är på väg ut... Tänk på den bilden haha! Men helt ärligt, ibland trycker det på så man får kolla för säkerhetsskull, hade varit snyggt att komma upp på bb med en unge ute och en kvar i magen. Nej, det får vi verkligen inte hoppas.

Har faktiskt inte så mycket mer att tillägga idag. Det är Manges gissningsdag idag - hoppas att du vinner!! En annan kul grej är att det är onsdag och det vet ni ju vad det innebär - Greys anatomy!!


Ha en härlig onsdag!

Kommentarer
Postat av: Johan

Grymt sjukt att läsa "tvilling 1, alltså Vilda"!haha...

Men jag hade ju nästan glömt hur bitter du va!!=)



puss puss

2009-11-05 @ 09:19:22
Postat av: Becca

Jo, en aning bitter kanske... ;-)



Puss puss älskling!

2009-11-05 @ 09:35:47
URL: http://beccaverbatim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0