Sjuklingar...

Längesen jag bloggade, detta beror på att jag och flickorna varit sjuka i princip hela veckan! Det är så j-vla tråkigt att vara sjuk framförallt om barnen också är dåliga. Vi har varit förkylda, febriga och ont i halsen... :-( Men nu börjar vi bli friska och krya igen!

Vad har nu hänt som är kul då?

Vilda har fått en tand!! Det är så fantastiskt stort och det ä'r dessutom extra kul att hon fick första tanden eftersom Era är så långt fram fysiskt och har gjort en del grejor först! Tyvärr har jag inte lyckats få någon bild på underverket eftersom tungan tydligen ska ligga över tanden, men man känner den jättetydligt!

Flickorna har fått en lära gå vagn - riktigt kul att se dem hålla på med den. Det kommer bilder på det! :-)

Familjen Österberg-Turudic var här på lite grille i måndags - det var hemskt trevligt och det blev faktiskt ganska sent! Svärfar, Marija, Nedde, Christian och Tindra åkte hem vi 21 och Sandra, Hengaren, Vicky och Oliver stannade till halv ett. Det bjöds på lite trevliga danser och en hel del historier, bla hur jag och Johan träffades - den historian ska jag berätta en dag för den är ganska rolig och söt faktiskt...! :-)

Nu får jag fortsätta roa små söta barn på bättringsvägen!

Lite bilder!







Jepp det är jag som blivit mörkhårig! Tjooho!!






Haj po!


Kommentarer
Postat av: Jossan

ser fram emot att läsa hur ni träffades :) ser snygt ut, ditt hår. lägg in en bild framifrån så man ser ordentligt :)

2009-07-30 @ 13:20:16
URL: http://fruspaniol.blogg.se/
Postat av: Stina

Galet snygg i håret:-)

2009-07-31 @ 16:42:26
Postat av: Morfar

Det var väldigt va det grillas i Ystad, men hur gör man för att komma med på det?

2009-08-06 @ 17:39:56
Postat av: carro

haha va ifna bilder :D

2009-08-06 @ 17:49:13
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: Naliita

Inge roligt att vara sjuk

2009-08-06 @ 18:03:01
URL: http://naliita.blogg.se/
Postat av: BREEZY

Hej!

På våran blogg testar vi skönhetsprodukter, ger tips och skriver om allt som har med shopping att göra.



Ta jättegärna en titt & hoppas det är OK att vi lämnaren kommentar!



Puss / Alicia & Tessie

BREEZY.SE

2009-08-06 @ 18:29:52
URL: http://breezy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0