Mamma ska vi leka nu??

Idag är vi tötta - alla utom Era! Vilda bestämde sig i natt för att det är jättekul att stiga upp kl 01.30 och leka, hon hade då sovit i 5 timmar ungefär och kände att - nä nu är det färdig sovit, UPPSTIGNING! Johan road henne fram till 04 senvar det min tur... Usch, ve och fasa va segt det är med sådana nätter, så sen 04 var vi i vardagsrummet och roade oss... Som tur var så fick jag sova en timme sen på soffan så hade Johan barnen i vagnen i trädgården! Era sov från 20.00 till 07.30, helt oberörd av nattens lekar! Sen gick jag och flickorna på 8-månaderskontroll på BVc, vilket visade att Vilda håller på att komma ikapp Era, det har varit 2 kg mellan dem väldigt länge men nu är det "bara" 1,5 kg - bra jobbat lillVild! :-)

Just nu ligger jag i flickorna rum i deras 160-säng och tittar på när de leker, vilken oerhörd nytta tvillingar ar av varandra - de roar sig tillsammans och mamma och pappa behöver inte alltid vara aktiva i leken! Visst är det jobbigt i början attha två bebisar att ta hand om men nu har vi en jättefördel - underbar at se på när de kommunicerar och leker med varandra, blir ett och ett annat slagsmål också men det får man ta! Johan ligger ute i soffan och kollar på Sagan om ringen (han sover men kallar det att kolla film...) :-) Efter en natt som i natt får man vila i omgångar! Har en känsla av att Mormor och moster kommer upp i kväll och roar två busiga tvillingflickor!

Igår var familjen Klang-Österberg och morfar och Magda här på lite grillning! Det var mycket trevligt och det blev lite öl och vin - aldrig fel! Det är så mysigt nu när det är varmt på kvällarna, sitta ute tills det är läggdax, slippa dumburken! Något som uppsakttas mycket nu är när flickorna gått och lagt sig vid 20 och man kan sitta i lugn och ro med ett glas vin och njuta av semestern! :-)

Nu ska jag leka med mina kärlekar i livet - Vilda & Era!





Nu är vi vakna!!

Era på Anders axlar!

Mina satt som en smäck i Bumbo-stolen!




Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej Becca!

jag har precis hittat hit efter sett din adress på facebook. Du har 2 härliga döttrar=o)

Grattis.

Du hur e det med din far? så länge sen man träffade honom. Du måste hälsa honom från mig...

Kram Sanna

2009-07-15 @ 22:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0