Fredag!

Gårdagen var en riktig skitdag - gnälliga barn, trötta och sura föräldrar - ingen bra kombination! Hoppas på att denna dagen blir bättre! :-)

Barnen vilar redan då de steg upp ganska tidigt i morse, Era kl 05.55 och Vilda 06.40... Jag är verkligen ingen morgonmänniska men när man tittar mot Eras spjälsäng kl 05.55 och möts av världens största leende så bry man sig inte om vad klockan är längre! Jag hade bestämt mig för att gå och lägga mig tidigt igårkväll men jag fastnade framför ett konstigt program på 5:an, jag tror att det hette Fringe. Hursom helst så gick jag och la mig vid 22.40 vilket ändå är betydligt tidigare än jag brukar så bra jobbat av mig!

Idag är det fredag och det betyder att efter denna dagen har Johan semester - underbart! Min mamma börjar också sin semester på måndag vilket också är kuligt! Känns verkligen som att man själv också ska ha semester nu, man ska vara två hemma på dagarna vilket innebär att man kan gå och duscha när man vill, man kan läsa en tidning i lugn och ro, man kan ta bilen och köra och handla om man behöver något snabbt och lätt, ja möjligheterna är oändliga!

Min lilla syster Johanna berättadeför mig att man kunde se hur många som är inne och läser ens blogg vilket jag tyckte var lite kul - fick en chock när jag såg att det i snitt är 30 olika personer om dagen - vem är alla ni??  Riktigt roligt iaf, visar ju gärna upp mina underbara flickor (då det är mest dem min blogg handlar om) :-) Jag gillar bloggar, det är kul att läsa om vardagliga händelser och dessutom få lite inspiration till ens egen vardag tex så läste jag en av mina 4 bloggar som jag läser varje dag och då hade hon och familjen varit i Kåseberga - så mysigt, det lär bli en tripp dit på semestern!

Nu ska jag göra mig i ordning och ta upp mina älskade barn!

Hoppas att livet ler mot dig idag!



















Kommentarer
Postat av: Johan

JA - SEMESTER!!!!! TJOHOOOO!!!!

snart har vi fem veckor tillsammans min älskade familj=)

2009-07-10 @ 09:53:42
Postat av: Maria

Ja visst blir man nyfiken på vilka det är som är inne och läser ens blogg.. Hade varit kul om de lämnade någon kommentar så man fick reda på vilka de var :-) Jag kollade också på min statistik och det var också runt 30 i snitt och då vet jag typ vilka 6-8 st är.. frågan är vilka de andra kan vara???

Ha nu en skön semester!

Kram

2009-07-10 @ 20:24:41
URL: http://noahsmamma-maria.blogspot.com
Postat av: Jossan

va? hur kan man se det? måste du lära mig. vill åxå se hur många som läser min! jag är iaf en av dina 30!! :D

2009-07-11 @ 16:09:13
URL: http://fruspaniol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0