Helgen som gick & tvillingträff!

En vecka har gått - FYRA kvar! Så underbart det är med semester, hela familjen samlad, inga krav och (nästan) inga måste. Helgen har varit super, kommer inte ihåg vad som hände i fredags men något var det säkert, i lördags var vi på Nova Lund och handlade lite kläder, på kvällen traskade vi bort till Ola, Mia och lilla Emma på middag - det var mycket gott och jättetrevligt. Stina och BT var också där, de ska snart ha bebis, jag kan verkligen på fullt allvar avundas Stina som snart ska gå igenom en förlossning - det är något magiskt med det! Jag kommer ihåg att det var så irriterande när kvinnor som hade fött barn inte kunde förklara hur det kändes, idag förstår jag, det går inte att sätta ord på alla känslor, all lycka och all smärta som strömmar igenom kroppen samtidigt och huller om buller. Det är fantastiskt!


I söndags var vi på barndop hos lilla Tindra, hon kan vara ett av världens snällaste barn, hon sov, hon log, hon tittade - och somnade igen! Tindra är Johans pappas frus (Marija) barnbarn - invecklat, så är det när man, som vi har skilda föräldrar - då blir det en hel del bonusfamilj! :-) Det var ett jättetrevligt och mysigt dop - Tack Tindra! Nästa barndop blir Sandra och Hengarens, det börjar närma sig med storm steg! Kul kul kul - besöka BB! TJOOHO!

Idag har vi haft en liten tvillingträff med familjen Månsson-Johansson vilket var fantastiskt kul! Pågarna är så goa och snälla! Vi började med en brunch senvar det fullt ös med lek ute i trädgården, får vi snart göra om!

Jag funderar mycket på en sak, som jag inte vill skriva här... Nu tänker ni, hur meningsfullt var det då att nämna det? Kanske inte alls men det är ju min blogg så jag kan ju ta upp vad jag vill, hahaha! Min kära sambo tog upp detta med mig för någon vecka sedan och tyckte att jag skulle ta första steget, men vad gör man.. Egentligen vet jag att det inte krävs något speciellt, men men vi får se hur det blir med den saken.

Nu ska jag nog slänga i Gilmore Girls boxen i DVD:n och kolla ett par avsnitt!

Solong sålänge!























Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag tycker att du ska! ;-) puss puss

2009-07-20 @ 21:48:47
URL: http://beccaverbatim.blogg.se/
Postat av: Johan...

...skrev förra inlägget=)

2009-07-20 @ 21:50:11
URL: http://beccaverbatim.blogg.se/
Postat av: Gissa vem jag är ? :-D

Otur för mig att jag är så himla nyfiken! :-( :-( :-(

Ni har världens söstaste barn. Du har även världens sötaste systrar!

2009-07-21 @ 10:22:10
Postat av: Jossan

Gilmore!! köpte alla boxar o såg igenom för typ två år sedan, finns det någon gulligare serie?

jag tror jag tycker att du ska. det känns så, men jag vet inte :) lycka till med det iaf!

2009-07-21 @ 13:22:51
URL: http://fruspaniol.blogg.se/
Postat av: Becca

Absolut gulligaste serien, kan se den om och om igen! :-) Tror oxå att jag ska... Hihi!

2009-07-21 @ 23:42:39
URL: http://beccaverbatim.blogg.se/
Postat av: Mia

Nu har du gjort mig lite nyfiken där.. Tror vi har ytterliggare en anledning att ses nu =)

2009-07-24 @ 13:44:38
URL: http://misseufemia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0