Svensson Svensson...

Gårdagen var för varm - jag bryr mig inte om att man inte ska klaga! Jag tycker att det är FÖR varmt! Längtar tills Johan ska ha semester, det blir lättare att njuata av solen, som förövrigt alltid varit min vän! När man är två kan man leka med barnen, sola och bada utan några större ansträngningar. En vecka kvar sen har vi FEM veckor tillsammans - hela familjen! På tal om familjen - när Johan kom hem igår satt jag och solade och barnen sov i sina babysitters i skuggan (mys). Det blev grille på Spiltan och inte vilket grille som helst - grillad korv med nypotatis och rädisor! Snacka om Svenssonliv!

Just nu sover flickorna och jag får lite tid för mig själv, det är inte fel. Vi har funnit en rutin som funkat i 5 dagar nu, Vilda somnar i sin babysitter och Era i sin säng kl 10 till kl 11 cirka. Innan har de helst sovit ute i vagnen men det är på tok för varmt i vår trädgård... Jag skulle kanske gått ut och passat på att få lite sol ist för att sitta vid datorn!

När barnen vaknat beger vi oss nog ner till revhusen och hänger med faster Jessica och kusinerna ett par timmar. På tal om kusinerna så har jag ju inte berättat att jag blivit gudmor till lilla Mina - ärofyllt uppdrag!

Solstolen kallar men jag bjuder på lite pics!

Må väl!


Vilda på Marinan


Era på Marinan


Era reste sig för första gången!


Vilda är uppe sent - vill vara med när vi har gäster!


Sover gott när mamma solar!


Mitt gudbarn Mina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0