Ny vecka - sista veckan!

Måndag morgon, känns faktiskt helt okej med måndag idag. Glada barn - solen skiner och det är Johans sista arbetsvecka! Sen väntar FEM veckor tillsammans hela familjen - underbart ska det bli! :-)

Helgen har bjudit på mycket alldelles för mycket värme enligt mig och om jag har svårt att ställa om till denna värmen då kan man tänka sig att flickorna haft det ännu jobbigare. Det måste ju komma som en chock för dem, svett - klibb och torrt... Men under omständigheterna har de fixat det bra! I fredags kväll var min mamma, syster och hennes pojkvän här och åt middag och drack lite vin - mycket trevligt! I lördags stod vi inte ut här uppe så vi packade barnen och tog oss ner i revhusen - skugga! Där var även farmor, faster och kusinerna! På eftermiddagen lämnade jag barn och man hemma för att köra och jobba, när jag körde dit hade jag lite blandade känslor - jag ville jobba men det är så mysigt när man på helgen kan umgås hela familjen, men men jobb blev det iaf och det var riktigt skönt!

Söndag blev slapp med Lollo och Anders - McD - Chokladpudding - Chips - Godis! Måste ju även nämna skyfallet, när vi satt ute igår och skulle dricka kaffe och mata barnen så öppnar sig himeln, det var den värsta skuren jag någonsin varit med om. Vi fick iaf in barnen och mobilerna - resten tog regnet! Bönderna blev nog glada iaf!

Vad händer denna veckan då:
Personalgrille i nybro på tisdag - alias Campingfest! Detta innebär fram med den äldsta träningsstassen gärna från 87 eller tidigare, upp med håret i en trevlig tofs och gärna lite blå mascara på fransarna! Ska bli riktigt nice!

På onsdag fyller min lillasyster 18 år, det är en speciell känsla när ens lillasyster fyller 18 eftersom jag var ju 18 i förra veckan typ... Tiden går för fort men det är kul för Sara hon har längtat, kanske mest efter körkort iofs! :-)

På lördag ska mormor passa barnen för då ska vi, Lollo, Anders, Tocken och betan till Skivarp och se Jerry Williams - ska bli riktigt kul! Man är ju lite uppväxt med Jerkan. Lollo ser nog mest framemot förbandet som består av Måns Selmerlöv (osäker på stavnig), eller som Lollo kallar honom Mums mums.... Sinnes!

Så ser vår vecka ut, vi hörs en annan dag!

Lite pics från helgen:












Kommentarer
Postat av: Maria

Det är ju inte klokt vad tjejerna växer... de är så söta :-)

Vi har köpt poolen på Willys. Den finns på Ohlssons bassar också men den var typ dubbelt så dyr där. Kostade nog bara 90 kr.

Kram

2009-07-06 @ 20:40:42
URL: http://noahsmamma-maria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0