Mina kärlekar!


Tack till Sara som ville dela sin stora dag med oss igår! Hoppas att du blev nöjd med presenterna - liten blir stor! :-)

Näst sista dagen idag sen väntar FEM veckor då hela familjen är samlad, ska bli oerhört skönt att vara två hemma med barnen det blir så mycket lättare att hitta på saker. Framförallt ska det bli familjemys på hög nivå!

Saker som ska ske på semestern:

- Måla en vägg i vardagsrummet
- Fixa gästtoaletten
- Trädgården....
- Shopping i Malmö och Lund
- Fika
- Bada och sola
- Tindras dop
- GRILLA
- Lite jobb för min del
- Inreda flickornas rum

Och en massa annat som jag inte kommer på just nu!

Hittade min föredetta mobil och kollade igenom bilderna på den, man blir ju helt nostalgisk - skickade över bilderna till dator så nu bjuder jag på en nostalgitripp i bilder!

Njut av dagen!



NOSTALGITRIPP!




Första tvillingbilden!



På BB ca 8 timmar



Sover i bilen - 1,5 månad



Sover i bilen - 1,5 månad



Lek i soffan - ca 1,5 månad




Vagn mys en kall vinter-vår dag



Dax för sömn i vagnen



Leksaker!!



Dopet den 090412

Kommentarer
Postat av: Jossan

vad roligt att kika lite i din blogg. vilket jobb ni gör med era tjejer!!! jag kan absolut förstå det där med att prioritera den som skriker högst! haha det skär i en bara vår enda skriker ju! kram kram på er!

2009-07-09 @ 10:29:37
URL: http://fruspaniol.blogg.se/
Postat av: Johan

Vilken trip "down memory lane"!! Nu tycker t.o.m jag att tiden gått alldeles för fort...;-)

puss puss

2009-07-09 @ 10:45:03
Postat av: Stina

Kul att du bloggar lite igen:-)

SÅÅÅ goa töserna är!! Ja tiden bara springer ifrån en känns som igår vi var på BB o hälsade på nyfödda tvillingflickor:-)

2009-07-09 @ 15:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0