Fysiskt missanpassad...

Idag är jag sliten personifierad! Var på Campingfest igår med Litemer, grillade och lekte lekar på Nybro camping - riktigt roligt men HERREGUD vad jag har ont i min kropp... Först spelade vi brännboll i en halvtimme, dock gjorde jag lite extra för stilpoäng - en hjulning och en form av kullerbytta, efter det spelade vi lite golf på stranden + Irlänsk julafton... Vårt lag, som Conny-vakt döpte till "Ja i Nybro" :-) VANN!! Efter lekarna blev det grille och cider GOTT!  Men att ha så ont och så mycket trängingsväk är sinnes! Är man otränad då?? Som tur är ska fysiken bättras på nu när Johan har semester - då ska det tränas och promeneras!

Idag fyller min äldsta lillasyster 18 år - fatta 18 år! Hon är myndig, får köra bil och bli full på krogen - min lilla lilla lillasyster! Stort GRATTIS till dig Sara - du är fantastisk och jag är oerhört stolt över dig och allt du gör! Välkommen in i vuxenvärlden!

Idag händer det inte mycket på dagen, känns som att det borde bli lite städning och tvättning men jag vet inte om jag orkar... Ah vi får se vad dagen utvisar, snart är det nog dax för en förmiddags vila för barnen, de börjar klia sig i ögonen, farten i gåstolarna har trappats ner och Vilda har fått sin morgonvälling och Era har ätit sin gröt.

Ha en underbar dag - framförallt du Sara, njut av din födelsedag så ses vi ikväll!

Blandade bilder idag!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0