3 månader...

Har inte varit särskillt flitig på bloggfronten, ska försöka bättra mig!

Var tar tiden vägen? Era & Vilda fyller 3 månader på fredag... Det känns helt sjukt att det gått tre månader sen man låg i förlossningsrummet och kämpade, längtade och väntade! Men mycket har hänt, flickorna har givetvis växt och man kan idag inte förstå hur de fick plats i magen...

Just nu sitter Vilda brevid mig i sin babysitter och Era ligger fortfarande och sover i sin säng. Måste säga atta vi har fått otroligt snälla barn (ta i trä). Era sover hela natten, somnar vid 23 och vaknar vid 8 -helt okej! Vilda somnar också vid 23 och vaknar vid 5 och får mat och sover sen vidare till 9. Det är faktiskt inte så sällan som vi alla tre sover vidare till 10-11 på morgonen... Jag tror att vi har det väldigt bra på sömnfronten iaf för att vara tvillingföräldrar! :-) Man ska kanske inte säga för mycket.... 

Vi i familjen Mars-Österberg längtar väldigt mycket efter den lille kusinen som snart ska komma! Ska bli så kul med en ny bebis och en svägerska som är mammaledig!! Är dock lite sur på henne då hon vägrar ta reda på vad det blir för en liten krabbat, det är så tråkigt när man bara vill handla massa gulliga minibebis kläder men hur kul är det att handla allt i vitt.... :-( Det värsta är att hon bara gör det för att jävlas, har mina aningar om att hon har tagit reda på det men vill inte säga! Jag tror iaf att det är en pojke, mest för att vi behöver en pojke i familjen! Men för mina flickors skull hade det varit kul med en liten tjejkusin... Ahh det spelar ingen roll så länge allt bara går bra! Längtar iaf!

Imorgon ska vi träffa Mia och Vilmer. Jag och Mia kan vara de sämsta i världen på att träffas... Vi har försökt i fyra veckor nu men våra barn har envisats om att bli sjuka stup i kvarten! Men imorgon finns det inga hinder - änsålänge....

3 månader efter att underverken kommit har jag faktiskt börjat bli Rebecca igen.... Det är ganska skönt när man kommer på att man inte har barn i magen längre och att man faktiskt kan göra saker för sig själv! :-) 

Nu börjar Vilda bli otålig och vill leka... Vill bara nämna flickornas fantastiska gudmor Louise - hon är helt fantastisk och underbar! Valet var egentligen ganska lätt och helt rätt! Vi älskar dig Lollo!

Have a nice day!

Lite bilder...









 




 




 

Någon saknas... Hmm Vilda var är du? :-)


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack älskade syster<3 Hälsa att jag saknar dom ännnu mera! Kan inte ni sova hos oss på onsdag?<3

2009-02-10 @ 10:04:00
URL: http://marsjohanna.blogg.se/
Postat av: Stina

Gud va flickorna blivit stora! Dom har förändrats massor sen vi sågs!!!!

Kram Stina

2009-02-10 @ 16:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0