Grattis Älskling!


Vad är det för en dag, vad är det för en dag,
för det är ingen vanlig dag, för det är Johans födelsedag
HURRA HURRA HURRA!


Idag fyller min underbara man och Vilda och Eras fantastiska pappa 32 år!

Ikväll ska allt hemlighetsmakeri avslöjas - och jag har för första gången någonsin kunnat hålla mig från att berätta!! :-)

Detta inlägg blir tillägnat Johan Österberg - för er som inte känner honom ska jag berätta lite!

- Johan är den mest omtänksamma människan jag någonsin träffat
- Världens i särklass bästa pappa
- Kan inte laga mat med undantag för pannkakor
- Älskar MJÖLK, gärna med ballerina kex eller Geisha till.
- Han är ett stort fan av Liverpool och IFK Ystad handboll och fotboll
- Han kan ALLT iaf teoretiskt, inte lika duktig praktiskt men han försöker och lyckas oftast.
- Har sett Sagan om ringen - triologin minst 35 gånger
- Gillar Gilmore Girls :-)
- Har aldrig använt vår tvättmaskin....
- Tycker om korsord och dokumentärer
- Han byter om till mjukis så fort han kommer hem från jobbet :-)
- Han har haft två repliker i Wallander filmer Bröderna - vilket han tycker är riktigt coolt!

Och framförallt:

- Han gör mig till en bättre människa!

Grattis igen älskling och jag hoppas att du får en underbar dag!

Vi älskar dig!








Kommentarer
Postat av: Johan

Men herregud vilken hyllning!!:-) Tusen tack min älskling...

Detta är nog första gången du kunnat hålla en överraskning, ska bli intressant att se!!!:-)

älskar dig! puss puss

2009-08-25 @ 09:08:34
Postat av: sanna

Berätta gärna.

Grattis Johan fast jag inte känner dig.

Håller på Liverpool, då är inte du glad idag=o(

// sanna

2009-08-25 @ 20:11:48
Postat av: Vicky

Ni är så söta:): Haha behöver du bli en bättre människa gumman?...kramis

2009-08-26 @ 22:49:55
Postat av: Becca

Visst är vi! <3

Haha nej nu är jag färdig formad! :-) Kramar

2009-08-27 @ 07:45:39
URL: http://beccaverbatim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0