Endast mamman är vaken...

Jag sitter i vår stora fåtölj med en filt om benen, en kopp kaffe i handen och njuter av tystnaden - barnen sover fortfarande kl 08.10! De har snart sovit 12 timmar och jag saknar dem, de är ju alltid uppe med mig på morgonen... Vad ska jag göra nu - BLOGGA!

Gårdagen spenderades mestadels utomhus, började med en fika på Snuggles med Louise :-) Sedan bar det av till lekplatsen där barnen gungade för första gången - riktigt kul (kommer bilder). Efter en kort runda på stan gick vi till BVC för vägning och mätning - jag har låååånga barn tydligen! :-)

Nu vaknade mina barn - ska bara ta upp, mysa, byta blöjor och ge gröt - återkommer strax! (kl. 08.30)

En oerhört rolig sak hände igår - BT och Stinas lilla flicka tittade ut ett par veckor för tidigt, allt hade gått bra och hon var stor och fin! Förhoppningsvis blir det ett BB besök idag eller imorgon - men vi har sagt att vi kan vänta då vi vet hur drygt det är med miljoner människor på BB! Ska faktiskt erkänna att jag hoppades på en flicka, lite av egoistiska själ men också för att vi har så mycket fina kläder som måste komma till användning! :-) Nu är de ett riktigt litet tjejgäng - Vilda, Era, Emma och lilla Jakobsson/Andersson!

Nu när Johan börjat jobba så återgår vi ju till våra fredagsmys kvällar vilket jag tycker är greeeat! Familjemys - hämtmat - en bra film!

Imorgon åker Louise och Anders på semester till Mallorca så vi måste klämma in ett avsked för dem också idag - grisar!

Hoppas att ni får en fantastisk dag - det ska vi ha!
















Jepp, jag är blond igen... :-)







Kommentarer
Postat av: Johan

Mina söta, älskade, gungande barn!=)

2009-08-21 @ 10:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0