My life!

Gårdagen var verkligen fantastisk! Det började med en fika med Vicky - himla mysigt! Under fikan kom Anna och Mackan förbi vilket också var väldigt trevligt, de är hemskt söta tillsammans. Grattis till er förlovning! :-) Vickys son Oliver kom också och fikade, han har börjat etten - sååå gulligt, läxor, raster och flickor.

Ingen har väl missat att Johan fyllde år igår så på kvällen kom min mamma och min syster Johanna för att passa barnen och jag och Johan gav oss iväg ner till Store Thor för att äta middag och fira födelsedag! Det var jätte härligt och fantastiskt gott. Det blev två tapas, lamm till huvudrätt och en drink till dessert! :-) Mest imponerad är jag av att jag inte avslöjade något på 1 ½ vecka! Jag kan verkligen inte hålla hemligheter, jag kan inte ens vänta med att g presenter om jag råkar köpa dem innan själva dagen... Men denna gången klarade jag av det med bravur!

Mina underbara flickor ligger just nu och sover i vagnen utanför fönstret, det är deras förmiddagsvila nu så man vet att man har ca en timme att göra allt som behövs... Blogga, kolla FB, läsa tidningar, fixa sig mm mm! Denna timmen är nice!

Idag händer inte mycket, ska ner på stan och gå en promenix med Pilla och Iris, hon har blivit så stor, man kan inte fatta att tiden går så fort! Ska dessutom fixa grejor till mina nyinköpta gardiner som är för långa... Vi har ändrat om här hemma och det är så himla fint och mysfaktorn har ökat med 345% :-)

Igår kom Farfar och Marija hem från Kroatien - de har varit borta i 3 ½ vecka och flickorna har saknat dem, (ja, vi också så klart!) Kul att ni är hemma igen, ses snart!

Bjuder på lite bilder en onsdag förmiddag!



Min lilla raketforskare!



Mjölkpaketer is the best toy ever!



Stina och BTs lilla söta Edith!



Födelsedagsdrinken!



Vickys numera stora kille - Oliver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0